יום רביעי, 31 באוגוסט 2011

Blogday 2011







אני לא באמת בטוחה עד כמה העניין הזה של Blogday הוא סיפור רציני או אמיתי.... בכלל היום שמעתי פעם ראשונה את ה"מושג" הזה.
מצד שני, מה בכלל אכפת?
זה אחלה רעיון, ואחלה פרגון, ובואו נפיץ את השמועה:


Blog Day נוסד בשנת 2005, כאשר ניר אופיר, אז עורך "תפוז אנשים" שם לב שהתאריך 3108, ובמיוחד כשהוא כתוב בכתב יד, מזכיר מאוד את המילה Blog, והחליט להפוך את ה- 31 באוגוסט ליום הבלוגים הבינלאומי.


מה קורה ב- Blog Day?
בלוגרים מכל העולם כותבים את המלצותיהם על בלוגים אחרים, שאינם נמצאים ברשימת הבלוגים הקבועה שלהם. המטרה היא להביא לכך שביום הזה הקוראים "קופצים" מבלוג לבלוג, ומגלים בלוגים חדשים.






אז הנה הרשימה שלי - סוף סוף הזדמנות להזכיר כאן כמה דברים שלא מוזכרים בבלוג הזה בדרך כלל - כמה "מקומות" שאני אוהבת לבקר בהם. הפעם רק עברית... והפעם בלי קשר לפיתוח הדרכה (או לפחות בלי קשר ישיר) -


נוריתתה - לכל חובב ספרים וספרות. קצת קשה לקרוא לזה בלוג, אחרי שצמחו מימדיו כל כך. אבל הצמיחה הזו באה לנוריתתה ממקום כל כך טוב - כי זה עדיין זהו מקום בלי פוזה, ועם הרבה הרבה ספרים.


עונג שבת -  אם אתם אוהבים מוזיקה, אפילו רק מיודדים איתה, ואם אתם קוראים בלוגים (ועובדה שאתם כאן)... אז כנראה שכבר פגשתם את "העונג" של גַיְאחָה. אם לא - רוצו מהר.


בצק אלים - יש המון בלוגים של אוכל. חלקם מציגים גורמה, וחלקם יומיומיים, חלקם "פלצניים" וחלקם "home-made". לכולם יש מקום בבלוגוספירה, ילכולם יש מתכונים, לכולם יש גולשים אוהדים ולכולם יש אהבה לאוכל. אני חושבת שמה ש"קנה" אותי קודם כל כששמעתי על "בצק אלים" הוא השם שלו. אין מה לעשות... אין כמו רושם ראשוני. אחר כך באו התמונות מעוררות התיאבון. משם כבר פיתחנו זוגיות יציבה.


שמנמנ.ים - כמו שהם עצמם כותבים על הבלוג: פה אוכל.ים, שות.ים, בולס.ים, מבשל.ים, אופ.ים ואז כותב.ים. בקיצור, בלוג של הנאות החיים.


שיווק ואסטרטגיה - אמנם הרשימה הזו הפעם נוגעת בעיקר בתחומים של "FUN", אבל בלוג אחד יותר מקצועי בכל זאת "התגנב" פנימה. הבלוג של רונן עופר, במיוחד עם תנופה מחודשת בחודשים האחרונים - שווה ביקור לא רק לאנשי שיווק, אלא גם לכל מי שעולם המדיה החברתית נוגע לו.


איך משתתפים ב- Blogday?
1. מחפשים ומוצאים 5 בלוגים מעניינים שעליהם אתם רוצים להמליץ. אלה יכולים להיות בלוגים בכל נושא, בכל שפה, מכל מדינה.
2. ספרו לחמשת הבלוגרים האלה שאתם ממליצים עליהם ביום הבלוגים שחל ב- 31 באוגוסט 2011.
3. כתבו תיאור קצר של הבלוג וצרפו קישור אליו.

4. פרסמו את הרשומה ב- 31 באוגוסט 2011.
5.
הוסיפו לרשומה שלכם את התגיות blogday ו- blogday2011.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה