אחת מאמיתות היסוד של פיתוח הדרכה נכון היא שצריך להתאים את ההפעלה להדרכה, ולא את ההדרכה להפעלה.
במילים פשוטות: אסור לכפות את הפתרון ולכופף אליו את הצורך.
ובמילים עוד יותר פשוטות: זה שיש לנו סרטון, משחק, המחשה או הפעלה שאנחנו ממש ממש אוהבים, זו לא סיבה מספיק טובה. צריך להתחיל מהצרכים ההדרכתיים ורק אחר כך לבנות ולהתאים את ההדרכה.
ואחרי שאמרתי את כל זה...
הנה סרטון שרק אני מחכה לתירוץ הראשון להשתמש בו... הדיון אחר כך יכול להיות מצדי על כישורי מנהלים, דרכים לניהול ישיבת צוות, רגשות בפרסומת או על העדפות דבש בקרב זני דובים שונים ;-)
במילים פשוטות: אסור לכפות את הפתרון ולכופף אליו את הצורך.
ובמילים עוד יותר פשוטות: זה שיש לנו סרטון, משחק, המחשה או הפעלה שאנחנו ממש ממש אוהבים, זו לא סיבה מספיק טובה. צריך להתחיל מהצרכים ההדרכתיים ורק אחר כך לבנות ולהתאים את ההדרכה.
ואחרי שאמרתי את כל זה...
הנה סרטון שרק אני מחכה לתירוץ הראשון להשתמש בו... הדיון אחר כך יכול להיות מצדי על כישורי מנהלים, דרכים לניהול ישיבת צוות, רגשות בפרסומת או על העדפות דבש בקרב זני דובים שונים ;-)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה