'ארגז הכלים הצהוב' של ורד מוסנזון התחיל את דרכו כאוסף כלים של קופירייטרית בתחילת דרכה, שמחפשת את הדרך לדעת שיצרה משהו נכון. כלי לזהות רעיון מוצלח.
ורד מוסנזון משלבת בחייה עולמות של כתיבה, פרסום ועיצוב חזותי. רבדים שמשתלבים זה בזה כל-כך בטבעיות בספר הזה (השמיני שלה).
ארגז הכלים הצהוב הוא מדריך לגידול רעיונות. אין בו הוראות לייצור רעיונות, אלא בכלים להגדרת הרעיונות, חידודם, שכלולם ודיוקם. וכמו שה"דייר" גיבורו האמיתי של הספר מבהיר: "... שיטה ומשמעת. זה הדבר החשוב ביותר בתהליך הקריאטיבי".
רעיונות וחדשנות מעסיקים את העולם הארגוני לא רק בהקשר של פרסום. היום ברור כי יצירתיות וחידוש הם כלי הכרחי לצמיחה ארגונית. הרעיונות שבספר הזה ישימים לכל תחום. לכן הוא נכון ומתאים לכל העוסקים במשאב האנושי, בפיתוח ובניהול. אולי, בעצם, לכל אחד.
הספר הזה מצליח לצאת מעולם הקלישאות השחוקות, ולהביא כלים ומתודולוגיה בשפה בהירה ורהוטה. אני לא ארחיב מעבר לכך... כי לפעמים כל המוסיף גורע.
ארגז הכלים הזה יעשה עבודה טובה יותר אם אתן לו לדבר בשם עצמו... אז אם עוד לא קראתם, לכו והשיגו לעצמכם עותק.
(זה גם ספר שלגמרי כייף להחזיק על המדף במשרד!)
ורד מוסנזון משלבת בחייה עולמות של כתיבה, פרסום ועיצוב חזותי. רבדים שמשתלבים זה בזה כל-כך בטבעיות בספר הזה (השמיני שלה).
ארגז הכלים הצהוב הוא מדריך לגידול רעיונות. אין בו הוראות לייצור רעיונות, אלא בכלים להגדרת הרעיונות, חידודם, שכלולם ודיוקם. וכמו שה"דייר" גיבורו האמיתי של הספר מבהיר: "... שיטה ומשמעת. זה הדבר החשוב ביותר בתהליך הקריאטיבי".
רעיונות וחדשנות מעסיקים את העולם הארגוני לא רק בהקשר של פרסום. היום ברור כי יצירתיות וחידוש הם כלי הכרחי לצמיחה ארגונית. הרעיונות שבספר הזה ישימים לכל תחום. לכן הוא נכון ומתאים לכל העוסקים במשאב האנושי, בפיתוח ובניהול. אולי, בעצם, לכל אחד.
הספר הזה מצליח לצאת מעולם הקלישאות השחוקות, ולהביא כלים ומתודולוגיה בשפה בהירה ורהוטה. אני לא ארחיב מעבר לכך... כי לפעמים כל המוסיף גורע.
ארגז הכלים הזה יעשה עבודה טובה יותר אם אתן לו לדבר בשם עצמו... אז אם עוד לא קראתם, לכו והשיגו לעצמכם עותק.
(זה גם ספר שלגמרי כייף להחזיק על המדף במשרד!)
תודה
השבמחק